Monday, February 7, 2011

cinta bonda.

bila aku segar dari luka,aku lupakan tempat ini.bila aku kejung dengan duka.aku datang.aku rintih rasa disini.kejamnya aku.ah.tak perlu aku sampahkan semua di hati dan dijiwa.baik aku buang disini.biar nanti hilang duka.agar hati tidak dihuni dengan rase kesal.rase sakit.pedih.

aku tatap wajah bonda dalam-dalam.senyum huluran kasih yang bonda berikan aku sambut lambat-lambat.bibir ini tak mahu mengukir senyum buat bonda.cuma rasa kini hanya mahu dalam hangat pelukan bonda.,pijar mata menahan tangis.tapi esakan kecil keluar juga.senyum dalam tangis.:')

aku gagah mengukir senyum kali ini.tidak mahu dilambung rasa kecewa.bonda,doakan aku selamat disana.

aku bahagia dalam duka.pedih dalam ketawa.

8 comments:

Anonymous said...

jangan menangis hiba disini.malu diliihat nanti.meh menangis di dada aku.o.O

nobita kamu^^

Anonymous said...

kadang2 aku fikir. adakah aku kenal kamu?

shizuka said...

lucifer,kemungkinan itu ada.:)

Imran nyambek said...

jangan sedey.meh sini kat abang imran meh.

HEROICzero said...

kirim salam bonda ya~

xoxo,
HEROICzero.

Robot | Sakti said...

jangan sedih-sedih.

waluapun doremon takde, robot sakti pun boleh temankan.

hue hue hue

استاذة ليلا said...

nape nih shizuka..??
dont b sad keyh... :)

shizuka said...

@imran.klau dtg dpt ape?

@hero.:)senyum dgn komen kmu.wslm;p

@robot.kite suka giant.

@laila.takdelah syg,hbuk msuk mata.pedih!:)