Thursday, February 10, 2011

sebenarnya siapa shizuka?

sebenarnya hari ini sedikit terkejut apabila ada teman blog yang merasakan mereka mengenali shizuka.maaf kalian.gaya penulisan yang bagaimana rasa seperti familiar?tutur yang mana.shizuka jadi tertanya sendiri.sebetulnya benar,ini blog yang kedua.tapi shizuka khuatir sekiranya shizuka bukanlah orang yang kamu fikirkan.gusar 'aku' yang berselindung atas nama shizuka ini bukanlah 'aku' yang kalian harapkan.kiranya siapa dia yang disangka sebagai shizuka itu.adekah penulisan disini banyak persamaan dengan dia yang disangka itu?





7 comments:

Lucifer said...

banyak. hampir terlalu sama. aku kaget kadang2.
cuma dia menggunakan kata nama menggantikan "aku".

Robot | Sakti said...

gua tak kenal.

ankeljonni said...

aku lagilah tak kenal...

HEROICzero said...

yg ni kene tanye lucifer. dia slalu ckp. =P

<< jeling2 kat lucifer~

soffea said...

sipakah shizuka? jeng jeng jeng~~ hehe.

Lucifer said...

ki ki ki,

cik mici said...

jadi siapakah shizuka yg ini sebenarnya...



salam kenal..^_^