Saturday, August 6, 2011

please

Kebenaran kadang-kdang terlalu pahit untuk diterima.tapi hakikatnya.sungguh aku rela.sepahit mana pun.selagi ia adelah hakikat.Hakikat yang tak akan berubah walaupun penipuan itu terlalu sempurna untuk aku tebak.

menipu dan melindunginya dengan penipuan yang lain. Aku sudah sangat tertekan dengan situasi sebegini . Tolonglah.aku tidak perlukan penipuan. Benar,bukan semua penipuan itu salah walaupun hakikatnya ianya tetap satu dosa, dan tidak semua kebenaran itu melegakan.tapi aku sangat rela disakiti dari ditipu berkali-kali.

13 comments:

James Alexander said...

sabarlah...

mungkin sakit itu sendiri yg akan menenangkan kamu dikemudian hari...

shizuka said...

@James Alexanderthanks james ! :)

shizuka said...

@platipus :)

Anonymous said...

ermmm.

shizuka said...

@Luciferemmmm:)

~Kenanga Suchi~ said...

aku lebih suka kenyataan yang menyakitkan... dari penipuan yang memberi kelegaan sebentar cuma~

shizuka said...

@~Cahaya Hati~
aku rasa bila mengetahui kebenaran ditipu itu lebih mnyakitkan kan cahaya.

~Kenanga Suchi~ said...

ya... kamu benar... amat memeritkan...

Tapak Kaki said...

tak da sape yang suka di tipu.. kan kan kan

lavender harum wangi said...

bagi dia pil bercakap benar.
minta pada doremon.
okbai.

shizuka said...

@~Cahaya Hati~
:).

shizuka said...

@Tapak Kaki
hurmm...tula.geram je ase.

shizuka said...

@lavender harum wangi
doremon dah pencen la sayang.heee.lgipun kalau nobita minta baru dibagai:)