Saturday, January 29, 2011

frasa hidup

delete my pervious post. start a new one.?ya.semudah itu.semudah itu untuk aku buang segala rasa tanpa kesan.semudah itu untuk lupakan segala tulisan-tulisan yang pernah aku luahkan.senang.

dan.kalau hidup ini boleh dibuang yang mana aku mahu hilangkan,genggam yang mana aku mahu pegang.


aku mahu hidup baik-baik saja.

tapi.realiti hidup ini.telan saja yang mana pahit.pegang saja yang mana kurang.biar apa yang terjadi.tetap tak dapat lupakan.tetap tetap tak dapat singkirkan.

dan,perlu ke aku mem'buang' kehidupan kerana itu.?

14 comments:

Anonymous said...

hadam rasa yang sama..

shizuka said...

matahari-telan rase yg same.heehe

Kay- said...

jangan buang semua.
perlu simpan dikit utk panduan arah.

ABSOLUTE said...

perkara ni sngat subjektif :)
suka nama shizuka

Anonymous said...

nk delete semua

shizuka said...

cathrine-ya.perlu simpan ia.tapi smpai bila:)

asy-betul.susah nak tafsir:)sy pun suka nama tu.heheh

maCy-delete yg pahit-pahit saja maCY:)

Miss Yaty said...

shizuka,nape delete semua post lama? tu kan kenangan?

tapi pe pun mesti de reason kan...

p/s: aah miss yaty ni adik cik tom..hihi.nape shizuka?

shizuka said...

miss yaty-hee..saje delete dear:)

la..ptutla muka chinese look.heee

Nas said...

delete??
kalau delete boleh undo kan?
hehehehe...

Duniakuabstrak said...

Realitinya..benda-benda yang lepas itu tidak boleh didelete, walau kuat macam mana kita cuba untuk melupakannya pun kita tetap akan ingat dalam kepala otak kita.

Apa yang boleh kita lakukan hanyalah kentalkan hati pandang ke hadapan fokus dan fikirkan apa yang kita nak buat seterusnya

shizuka said...

nas-boleh saja kalau mahu tekan:)

ayul-aku suka komen ini.rasa nak like sepuluh kali.hhee

Robot | Sakti said...

belajarlah dari kesilapan.
kesilapan itu tanda permulaan kejayaan.

:D

Tapak Kaki said...

nasib baik tak da button delete kat kepala ang.. kalau tak senang ang nak lupakan sesuatu

shizuka said...

@robot sakti.hehehe..betul.!:)

@tapak kaki.tula pasal.:)