Wednesday, September 14, 2011

mereka sandaran saya :)


 ini cerita basi semasa saya dan nobita masih bersama
___________________

sekali lagi nyawa-nyawa saya temankan saya ke airport untuk nobita walaupun nobita dah lambat mereka tetap setia menunggu bersama saya.

nyawa-nyawa saya ini serta saya-saya sekali kalau tidak kenal nampak sangat sombong . tak pernah senyum , tapi sebenarnya kiteorang baik. tak kenal maka tak cinta. sudah kenal tergila-gila. ini cerita masing-masing semasa masih belum rapat lagi , bahkan saya pernah  bermasam muka dengan salah seorang nyawa-nyawa saya sebelum kami rapat begini gara-gara mukanya yang bajet , nampak sombong .

Bila kami menjadi rapat kerana sebab-sebab tertentu rupanya dia yang cakap saya nampak sombong dan bajet bagus, kerana itu dia bermasam muka dengan saya, tapi bagi saya dia yang bajet sombong, kerana itu saya buat muka tak puas hati denganya !=P

kami akan gelak bila bercerita tentang dulu-dulu.

Dan saya tak pernah  rasa terkurang walaupun tiada nobita disisi , mereka sebahagian dari kekuatan saya selain dari keluarga dan rakan-rakan sekolah lama.Saya tak pernah risau dengan apa-apa bila bersama mereka, kami akan saling melengkapi ,saling membantu , saya sayang nyawa-nyawa saya ini dan saya harapkan mereka pun begitu.

saya tak pandai nak tunjukkan kasih sayang saya , bahkan kadang-kadang saya sering sakitkan hati mereka. tapi setia mereka menjadi bahu untuk saya bersandar tak pernah saya lupakan .

 terima kasih kawan untuk persahabatan ini :)

*ber saya-saya pulak *

6 comments:

RastaMat said...

simpan nyawa elok2..

intan.maisarah said...

hargai dan pegang erat persahabatan itu ya

monologtinism said...

helo lurve!
semua-semua ini housemate atau rumate ye?
jaga elok-elok. aku pun ada sahabat-sahabat begini ada setiap masa tak kira sedih gembira=)
jaga elok-elok ok.

PENCONTENG said...

moga Allah jaga persahabatan kamu :)

Nadia said...

biar jatuh bangun kita sama-sama.

in virtual pun boleh ada bff kan? :)

Secretpinky said...

muahx!